Tothom hi és benvingut, si voleu deixar-nos les vostres reflexions envieu-les a: butisam@gmail.com

Tranquil·litat o Llibertat

Tancar els ulls i poder volar al meu lloc de descans, és una sensació, vaig aprendre a fer-ho en un curset, un lloc de descans que em permet a qualsevol moment del dia, poder fer un "kit-kat" i relaxar-me, només necessito 5 minuts i el benestar és tant ampli que em dona forces per continuar el dia, aquest lloc és ideal, és el meu lloc, de vegades és a la meva cadira del patí, davant les muntanyes amb un llibre a les mans, de vegades és dalt del penya-segat de Dunottar Castle, amb el vent a la cara i la sensació de llibertat, sempre aconsegueixo emocionar-me allà dalt, són els meus llocs preferits, un em dona pau i tranquil·litat i l'altre pau i llibertat, tots dos coincideixen a donar-me pau, i el meu cos tria, segons el dia on vol viatjar, si a la llibertat del nord d'Escòcia o a la tranquil·litat del pati de casa. Sovint tinc la via per a poder carregar piles, és una manera ràpida, econòmica i emocionalment efectiva.....ho hauríeu de provar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada