Tothom hi és benvingut, si voleu deixar-nos les vostres reflexions envieu-les a: butisam@gmail.com

La crisi enganxa

Resulta que segons un estudi, arrel de la crisi aquest any s’han separat menys parelles.

Això em fa pensar que o bé les parelles no estaven tant malament com semblava o bé no es poden ni veure però segueixen vivint juntes per poder pagar tot el que s’han emmerdat.

Jo em pregunto com deu ser aquesta convivència, tu et fregues els teus plats i jo els meus, la lleixa de dalt de la nevera es meva i el calaix de la fruita es teu, dels nens et cuides tu al matí i jo al vespre, i si ens creuem al passadís, ni em parlis, la teva mare que no torni mentre jo hi sigui i els amics els compartim, els dies parells un i els imparells un altre..per més que hi penso no m’ho puc imaginar, no senyors.

Clar que tal i com estan les coses s’hi ha de posar imaginació als problemes i si el pis no es ven i s’han de pagar un munt de despeses sembla que per ara el millor és fer pinya i aguantar el temporal.
Ànims

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada