Tothom hi és benvingut, si voleu deixar-nos les vostres reflexions envieu-les a: butisam@gmail.com

Fins els monyo

Si vol ser atés en català premi 1, si quiere ser atendido en castellano marque el 2, jo marco 1 i comença un música repetitiva que em taladra la neurona, és una música amb un volum alt perquè no t’hi dormis esperant.
Marqui amb nou xifres el telèfon que té l’averia
Jo el marco i segueixo amb la música
Bon día el meu nom és Maria en que el puc atendre..
Feia tant que esperaves que encara sents la música dins el cervell i ja no recordes perquè trucaves..
Ah sí, l’hi explico que tinc problemes amb el wiffi ..
Digui’m el número de telèfon que té averia...( segon cop )
Un moment siusplau...altre cop la musica
Vostè ha trucat al servei d’averies de ADSL i aquest número és d’una línia wiffi, un moment que l’hi paso amb un company...
La meva neurona comença a rebotar dins del cap com una pilota d’esquash
Buenos días le atiende Pedro en que puedo ayudarle..( ara el noi ja no parla català..)
Mire ya le he contado a su compañera que tengo un problema con el wiffi..
Dígame el numero de telefono ..( tercer cop )
Una estona de música matxaca més tard, surt un contestador que diu:
Para hacer mas agil la atención al cliente espere unos segundos y conteste a un pequeño cuestionario sobre la atención recibida...
Saps que, aneu a cagar !!

1 comentari:

  1. jajaja "Con telefónica hemos topado" jejeje paciència que és la mare de la ciència

    ResponElimina