Tothom hi és benvingut, si voleu deixar-nos les vostres reflexions envieu-les a: butisam@gmail.com

Valents o covards

Avui m'han dit que un altre persona jove s'ha suïcidat, tinc 43 anys i per desgracia al llarg de la meva vida he conegut a massa gent que per un motiu o un altre han decidit de fer-ho. Sempre em sobte i m'espanta, em fa por pensar, com es pot estar tant malament que al final prenguin aquesta dracera a la vida, són valents o covards, o ho som nosaltres de valents o covards..tant se val, el mal ja està fet
Pels que quedem aquí ens queda una cara de sorpresa, pena i de interrogants que ja no tenen resposta, s'ens glaça la sang i per uns instants ni fem l'acte inconscient de respirar, quedem morts.

Que ens està passant, som uns pobres ignorants que ens afoguem en un got d'aigua, tenim por a perdre el que tenim, por a que ningú ens estimi, a la solitud, al fracàs, som covards per tenir pors o som valents per mirar d'afrontar-les dia a dia..qui ho sap, el mal ja està fet.

Ningú es responsable dels actes dels altres, no hi ha culpables, no hi ha respostes, tant sols la buidor dels cors i el silenci de les ànimes..qui ho sap, el mal ja està fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada