Tothom hi és benvingut, si voleu deixar-nos les vostres reflexions envieu-les a: butisam@gmail.com

Avui dues notícies del diari em fan reflexionar..

Per una banda el govern proposa retardar l’edat de jubilació fins als 67, l’altre notícia que m’ha cridat l’atenció és que al any 2008 el nom més posat als nens al Baix Empordà va ser Mohamed.
Ahir sentia per la ràdio que d’aquí 30 anys el 52% de la població haurà de mantenir el 48% restant que ja serem avis.
Ara reflexiono i penso, realment tenim un problema de immigració o potser seran els que ens hauran de mantenir demà ?
Hauríem de mirar més enllà del nostre melic i veure que hi tenim al davant, als costats, al nostre voltant.
Fa molts anys quant jo era petita sentia a la gent gran que deia “aquest cony de castellans que venen a treure’ns la feina i els que fan de paletes, els hauries de veure, cada dia se’n duen uns quants rajols darrera la "mobilette" i poc a poc s’estan fent una casa... la mare que els va p...”
Aquestes paraules ressonen al meu cap, ara ja no són el cony de castellans, ara són, els moros, els negres...
Ara resulta que Mohamed és el nom més utilitzat per les nostres terres, té gracia la cosa, no creieu ? Pel que sembla aquesta setmana va fer 9 mesos de la gran golejada del Barça i hi ha hagut una allau de parts, quin nom deuen haver posat aquests nous pares, potser es diran Josep (Guardiola), Leo (Messi), ves a saber..
Per part meva, no patiu, no en tinc de manies, i quan sigui vella tant em farà si la pensió me la paga en Jordi, en Joan o en Mustafà, però també vull anar a Marbella una setmana o a un Balneari a fer una cura d’aigües, que bona falta em farà.
Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada